2020. november 30., hétfő

MÁRKÁK, AMELYEK IGAZI LUXUS ÉRZÉST HOZNAK A MINDENNAPOKBA

A mai bejegyzésben egy olyan sorozatot indítok el, melyben számomra érdekes és izgalmas márkákat járunk körül kicsit. Lesz szó itt a történetükről, a jellegzetességeikről, a filozófiájukról (ha van) illetve arról, hogy milyen termékeket foglalkoznak, esetleg melyek az én kedvenceim tőlük vagy mi az amit én, személy szerint nagyon szívesen kipróbálnék tőlük. Ebben az első részben három egészen különböző márkát hoztam el rögtön nektek, úgyhogy ha kíváncsiak vagytok a részletekre, akkor vágjunk is bele! ;)

Az első a Victoria's Secret, amit úgy gondolom nincs olyan nő, aki ne ismerne és akár használtátok is már a termékeiket, de azt vajon tudjátok, hogy Roy Raymond 1977-ben alapította meg a márkát, mely eredetileg csak és kizárólag fehérneműket gyártott és forgalmazott? Aztán a tulajdonos változott, de a márka különlegessége maradt és kiegészült a fehérneműk mellett hálóruhákkal, parfümökkel és szépítőszerekkel. Így még inkább kinőtte magát a cég és mára az egyik legsikeresebb és legismertebb fehérnemű márka a világon. Az pedig már csak hab a tortán, hogy a márka saját angyalokkal is rendelkezik, akik divatshow kifutóján és a kampányok során képviselik a márkát és népszerűsítik azt. Ezen pozíció sok modell álma és igazi elismerés számukra. 




De ha maradunk a szépségápolási vonalnál, akkor is elmondható, hogy nagyon egyedi, meghatározó és nőcis a márka és igazán bőséges a kínálat sok "csak" parfümöket gyártó céggel/márkával szemben is akár. Nekem eddig testpermetem volt tőlük illetve tusfürdőm és imádtam őket, mert nagyon különleges, meghatározó, nőcis és intenzív illatuk van és bár a testpermet nyilván nem olyan tartós, mint egy parfüm, de azért elég jól bírta és meg voltam vele elégedve. 











Ezeken kívül pedig pont ma érkezett meg az első parfümözött spraym a Notinoról a márkától és már első használatra beleszerettem, alig várom, hogy élesben is elkezdjem használni holnaptól. De vannak ezeken kívül még "rendes" eau de parfumjei is a márkának illetve testápoló tejek, tusoló habok, szájfény, folyékony rúzs illetve különböző koncepciójú ajándékszettek is elérhetőek, úgyhogy a lehetőségek száma végtelen. 
Btw.: a huginak több testpermete is van jelenleg a márkától és mindet végigillatoztam ma és nem értem hogy lehet mindegyik ennyire más és mégis ugyanolyan tökéletes illatkompozíció?!








Kép a Notinoról
A második márka, amiről ma szó lesz, az az Estée Lauder, amely azt hiszem szintén a legtöbb nő számára ismerős - ha más nem, akkor a nevéről. Itt a márka maga az alapító nevét viseli, ami nálam mindig egy ilyen kis plusz kedves dolog, szeretem tudni az ilyesmit, valahogy olyan közelebbinek érzem ezáltal. Tehát Estée egy gyógyszerész unokahúga volt, így már fiatalon készíthetett különböző kozmetikumokat - így keverte ki első arckrémét is. 1946-ban pedig elindította termékei értékesítését. A márkát a kitartás és a szenvedély alapozta meg és Estée lelkesedése illetve a New York-i szalonokban tett személyes ajánlásai által hamar népszerűvé váltak arcápolási termékei. Számomra ez például érdekes volt mikor először olvastam, hiszen én első körben mindig a sminkjeire gondolok és csak aztán az arcápolási vonalra, pedig lehet fordítva kellene?! Én a márkáról sajnos még semmit sem próbáltam, de idővel mindenképpen szeretném azért megismerni, hiszen olyan ikonikus termékeket, mint az alapozója, a rúzsai, a parfümjei, az éjszakai szérumja és még napestig sorolhatnám... hogy lehetne kihagyni?!



A harmadik és mára az utolsó márka amiről szó lesz az a Bioderma, ami egy egészen más vonalat képvisel, mint az előző kettő, de ugyanolyan ikonikus és híres, úgyhogy méltán van itt köztük. A márka arról híres, hogy tudományos megközelítéssel dolgozik és pontosan céloz meg adott bőrtípusokat és bőrproblémákat. Ez egyben azt is jelenti, hogy a Bioderma termékek nem tartalmaznak bőrgyógyászatilag kifogásolható termékeket és a termékek összetevői csak tiszta, a bőrben egyébként is megtalálható alkotóelemekből épülnek fel. A termékek készítését nem csak bőrgyógyászok, de még allergológus és toxikológus szakértők is figyelemmel kísérik. Ezek alapján azt hiszem mindenki számára világossá válik, ha esetleg eddig nem tudta ezeket, hogy milyen minőségi és a bőrünkre milyen jó hatással lévő termékekről is beszélhetünk a márka kapcsán. Bár nem akarom nagyon elhúzni, mert millió információt lehetne még megosztani a márkáról, de azt nem hagyhatom ki, hogy ők hozták létre az első micellás vizet, ami a mai napig is az egyik legkedveltebb és legkeresettebb micellás víz a piacon és az egyik best sellere is a márkának. Én is rendeltem már magamnak a Notinoról egyszer és valóban szuper hatékonyan lehozza a sminket, nem csoda, hogy ennyien imádják! De emellett számos készítménye van a márkának: kezdve az arcápolástól, a testápoláson át a hajápolásig és újonnan már sminktermékeket is forgalmaznak, úgyhogy igazán bőséges itt is a kínálat. Amit én mindenképpen szeretnék majd valamikor kipróbálni az a száraz bőrre való arcra való termékeik illetve a korpás hajra/száraz fejbőrre való termékeik, mert biztos vagyok benne, hogy ezek tudnának mit kezdeni a panaszaimmal és a problémáimmal. 

Nos, első körben ezt a három ikonikus és általam illetve sokak által nagyra tartott márkát szerettem volna nektek "bemutatni" kicsit háttérinfókkal együtt. Remélem, hogy tetszik nektek ez a koncepció és hasznos/érdekes volt számotokra és hogy a következő részben is velem tartotok! :)

Ha bármilyen kér(d)ésetek van, akkor is elértek a blogos Instagramomon DM-ben vagy "azegyedisegertek@gmail.com" email címen!
Legyen további szép napotok és csodálatos hetetek!
Fruzsi
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése